Early Access PUBG Update Monat 2 – Deutsch

Early Access – Month 2 – Patch Notes

Bekannte Fehler

  • Die Übersetzung von ‘VSS’ und ‘Vector’ ist in mehreren Ländern nicht gut.
  • Es gibt einen Fehler das wenn man während man im Flugzeug ist einen weißen Streifen angezeigt bekommt.
  • Es gibt einen Fehler mit PhysX der auftritt wenn man mit dem Motorrad auf dem Boden landet, es sieht sehr unnatürlich aus.

Anti-Cheat

  • Man kann Schatten nicht mehr ausblenden in der .ini Datei.

Client Performance

  • Verbesserung der CPU last für Welt Level Übertragung (Streamen der Welt Details)
  • Verbesserungen der render Leistung für Zäune
  • Verbesserungen der render Leistung für Gras
  • Verbesserungen der render Leistung für Waffen und Aufsätze – sichtbar auf entfernung.
  • Verbesserung der render Leistung bei modifizieren der  Waffen und Fahrzeug Effekten bei umrelevanten Entfernungen.
  • Verbesserung der Leistung bei Charakter Animationen / Bewegungen
  • Verbesserung der Leistung bei Effekten
  • Verbesserung der Leistung von anzeigen der Teamkamaeraden auf der Map, mini-map und Namensschild im Teamspiel (duo / squad)

Content

  • Added VSS. A suppressed sniper rifle with permanent 4X scope & chambered for 9mm ammo.
  • Hinzugefügt VSS. Ein Scharfschützengewehr mit vorinstallierten 4x Zoom & Gekrümmt für 9mm Munition. 9mm – In Airdrops und sehr selten auf der Karte zu finden.
  • Hinzugefügt: Motorrad

Gameplay/Spielgefühl

  • Reduzierung der Bewegungsgeschwindigkeit der letzten beiden Spielzonen für ein besseres Endgame.
  • Veränderung der Waffenbalance:
    Vector
    Leichte Schadensreduzierung
    Streuung per schuss verstärkt (mehr recoil)
    S1897/S686/S12K
    Leichte Schadensreduzierung
    AKM
    Leichte Schadensverstärkung
  • Die Anzeige der Lebenden Spieler wird nur noch durch Tode reduziert nichtmehr durch disconnects.

Action & Gunplay

  • Spieler können nun Halterungen an Folgenden Waffen nutzen:
    SKS : Sniper rifle cheek pad
    Vector : Tactical stock (for M416)
  • Neue Farbe für das Fadenkreuz bei der Armbrust.
  • Neue Zoom/Scope render Methode (parallax free) dies erlaubt mehr Zielgenauigkeit:
    https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/866621003350265857
  • Verbesserung der ADS Ansicht
  • Veränderungen von Recoil/Aiming bei folgenden Waffen: AKM, SCAR, M16, M416
  • Fehlerbehebung, das Spieler bevor sie eine Granate ziehen durch den Zoom schaue konnten.
  • Verringerung der Zeit bei ADS während der Nutzung des 2X scope/zooms

Fahrzeuge

  • Sound hinzugefügt für defekte Reifen.
  • Merkmale für zerstörte Fahrzeuge hinzugefügt (Brennpunkte, flecken etc.)
  • Das Motorrad hat nun ein Nummernschild (wtf)
  • Wenn ein Fahrzeug neben einem Zaun explodiert wird der Zaun nun auch zerstört.

Welt

  • Neue Landschaft in der Startlobby

____ Nicht nicht übersetzt _____

UI

  • Players can press ‘delete’ to remove their marker placed on the world map
  • Adjusted the transparency of mini-map grid and coordinates text to make the map more visible
  • Added a dotted line towards the next play zone on the mini-map
  • Modified the icon design of the First Aid Kit
  • Added Thai language in language options
  • Added new key bindings for hold breath, motorbike air control and switch to previous weapon

Ton/Sound

  • Verbesserten Ton des Motorrads
  • Neuer Sound bei Zerstörung einer Tür

Bugfixes

  • Fixed a bug that caused vehicles to be spawned in garages consistantly. Vehicles should be spawned at a higher rate in garages, but not at 100%
  • Fixed an issue that disabled bullet tracing for SKS
  • Fixed a bug that caused the game client to crash when a flashbang goes off
  • Partially fixed bug that caused a character to get stuck in terrain, buildings or objects
  • Partially fixed a bug that caused a vehicle to get stuck in buildings, fences or other vehicles
  • Partially fixed a bug that caused items to be unlootable
  • Fixed a bug that caused carepackages to shake when falling
  • Fixed a bug that caused a throwable weapon to be thrown in the freelook direction and not the direction in which a character is facing
  • Fixed an issue with two markers being visible when placing a marker in the airplane after placing it in the lobby
  • Fixed a bug that caused a player icon to be doubled up on the minimap.
  • Fixed a bug that caused the same color for two teammate icons
  • Fixed a bug that caused the final play zone to be created over water
  • Fixed a bug that sporadically muted the rain sound
  • Significantly mitigated an issue that allowed a player in a closed house to be killed by the red zone bombs
  • Fixed a bug that caused animation not to stop when using consumable items while reviving a teammate
  • Fixed a bug that caused a character experience the damage effect at random
  • Fixed a bug that caused all teammates to enter the REVIVE state when one teammate is hit by a bomb in Red Zone while being in a vehicle
  • Fixed a bug that caused the REVIVE gauge not to disappear when the character being revived is disconnected
  • Fixed a bug that caused the sound volume of UMP with silencer to be too low
  • Fixed a bug that caused throwable items not to drop when switching to other weapons
  • Fixed a bug that caused the trace effect to not disappear after using throwable weapons
  • Fixed a bug where removing the pin from a grenade was canceled by changing the throwing posture.
  • Fixed an issue with compass points not matching the actual direction when in the passenger seat of a vehicle
  • Added a character animation for when dragging an item into the inventory

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